Formular returnare produs

Nu trimiteti produse de retur decat dupa ce ati completat formularul de retur aflat in josul paginii

Produsele care nu au alocat un numar de retur (pe care il veti primi pe emailul din comanda doar dupa completarea formularului de retur) nu vor fi primite. 

In nicio situatie nu se accepta colete cu obligatii de plata la livrare respectiv ramburs, transport neachitat sau alte conditii care ne impiedica sa primim coletul, prezenta acestora va face imposibila livrarea coletului catre noi iar acesta se va intoarce la dvs. Coletele cu plata la destinatar sau cele cu ramburs nu vor fi primite fara nicio exceptie.

Returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice ce au achizitionat produse de la swisstime.ro. Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile, trebuie completat formularul de retur, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa 14 zile nu sunt luate in considerare.  Termenul de 14 zile se se refera la perioada de timp scursa intre momentul primirii produsului de catre client si completarea formularului de retur in care se solicita inlocuirea/rambursarea, rezolvarea situatiei respectiv luarea la cunostinta a solicitarii, comunicarea numarului de retur, procesarea, solutionarea si trimiterea unui produs inlocuitor/rambursarea poate dura mai mult decat perioada specificata, insa aceasta nu se adauga la perioada maxima initiala de 14 zile, solicitarea clientului se incadreaza in continuare in perioada de retur.

Returul produselor se poate face doar prin curier (nu posta), dar nu inainte de a completa formularul de retur si a primi acceptul din partea noastra. Costurile de transport NU sunt suportate de catre swisstime.ro.

Returnarea banilor se face in termen de maxim 14 zile din momentul in care am receptionat in service produsul trimis de dvs si acesta este functional si in stare noua.  Va rugam sa specificati numarul de cont bancar IBAN in LEI in care se va rambursa contravaloarea produselor .

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Va rugam ca in momentul expedierii coletul sa contina urmatoarele documente/date:

  • Numele pe care s-a facut comanda. 
  • Numarul comenzii
  • Numarul de retur (numarul comunicat pe mail in momentul completarii formularului de retur). Pentru coletele trimise prin Curier va rugam sa completati pe scrisoarea de transport (AWB) numarul de retur . 

 

Exceptii:

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

a. Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
b. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat
c. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc

Retur DOA : In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a swisstime.ro in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

De retinut:

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Nu vor fi receptionate coletele care nu au trecut numarul de retur pe scrisoarea de transport (AWB) sau pe colet.

 

Formular Retur

Inainte de a completa formularul si a trimite produsul catre noi: 

 

  1. Verificati daca ati citit si urmat cu atentie toate instructiunile de folosire ale produsului. 
  2. Verificati daca siguranta de plastic din jurul remontoarului(cheita de fixare a orei) este scoasa si remontoarul este impins la maxim catre ceas. 
  3. Verificati daca ati inlocuit bateria ceasului cand acesta a incetat sa functioneze. (doar pentru modelele de ceasuri cu baterie)

 

* campuri obligatorii